Το Twitter κλείνει σπουδαία συμφωνία διαφημιστικού χαρακτήρα
Ημ/νία: 24 Απριλίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Στη μεγαλύτερη διαφημιστική συμφωνία του προχώρησε το Twitter με τη Starcom MediaVest Group, αποφέροντας του αρκετά έσοδα και κύρος στον τομέα του διαφημιστικού κλάδου.
Σύμφωνα με τη Financial Times, το Twitter και η Starcom MediaVest Group προχώρησαν σε συμφωνία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, χωρίς κάποιο συγκεκριμένο ποσό να έχει βγει στη δημοσιότητα.
Πελάτες της Starcom MediaVest Group όπως οι Procter & Gamble, Walmart, Microsoft και Coca-Cola, θα αποκτήσουν επιλεγμένη διαφήμιση στην πλατφόρμα του Twitter, πρόσβαση σε έρευνες και δεδομένα και τέλος σε νέα προϊόντα, όπως είναι το «In-tweet mobile survey», πρόγραμμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να «τρέχουν» δημοσκοπήσεις σε πραγματικό χρόνο.
Η συμφωνία αυτή αναδεικνύει τη σημασία του Twitter στον κλάδο του Marketing, αλλά και στον κλάδο των Μέσων Ενημέρωσης. Επίσης, σημαντικό ρόλο στη συμφωνία έπαιξε και μία προηγούμενη συμφωνία του Twitter με τη Nielsen, σχετικά με το συνδυασμό Twitter και τηλεόρασης.
“Πιστεύουμε ότι ο κλάδος είχε επικεντρωθεί σε λάθος περιοχή, όπου αποφασιζόταν μεταξύ Twitter και τηλεόρασης», δήλωσε ο Adam Bain, πρόεδρος του Twitter στον τομέα των παγκόσμιων εσόδων. “Αυτό δεν αντανακλά ό, τι πιστεύουμε εμείς. Το Twitter αποτελεί μια γέφυρα.”
“Το Twitter, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έχει περάσει από ένα πείραμα σε κάτι που είναι απαραίτητο”, δήλωσε η Laura Desmond, παγκόσμια διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Starcom MediaVest. “Αυτό σηματοδοτεί στην αγορά πως θέλουμε να ασκήσουμε επιχειρηματική δραστηριότητα και να μετρήσουμε τις επιπτώσεις. Αυτό είναι το μέλλον.”
Πηγή: Financial Times