Foursquare: Γίνεται ακόμη πιο έξυπνο αξιοποιώντας τα δεδομένα του
Ημ/νία: 30 Αυγούστου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όπως αναφέρει στο blog του, το Foursquare επικεντρώνεται σε δύο τομείς: τις σχέσεις των χρηστών μεταξύ τους και τις σχέσεις των χρηστών με αυτό. Για τον πρώτο τομέα, αρκεί η αλληλεπίδραση των χρηστών στα check-in, στα tips κλπ των φίλων τους, ενώ για το δεύτερο τομέα το Foursquare δουλεύει σκληρά για να προτείνει το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο, το οποίο βρίσκεται κοντά στους χρήστες του.
Εκτός της αναζήτησης όπου η υπηρεσία προτείνει τις καλύτερες τοποθεσίες βάσει των όρων αναζήτησης των χρηστών, το Foursquare προτείνει από μόνο του διάφορες άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Ξεκινώντας από χθες, μερικές χιλιάδες χρήστες του Foursquare σε Android συσκευές, θα μπορούν να απολαύσουν προτάσεις με βάση την τοποθεσία τους. Με ή χωρίς check-in, ανοίγοντας ή όχι την εφαρμογή, οι χρήστες θα μπορούν να απολαύσουν προτάσεις όπως το καλύτερο πιάτο σε ένα εστιατόριο, τις αγαπημένες τοποθεσίες των φίλων όταν φτάνουν σε νέα περιοχή κλπ.
Μετρώντας την κατανάλωση της μπαταρίας, το Foursquare ενημερώνει πως χρησιμοποιώντας στο παρασκήνιο την τοποθεσία του χρήστη, η μπαταρία που ξοδεύεται είναι περίπου 0,7% ανά ώρα.
Ήταν καιρός για το Foursquare να αξιοποιήσει τα πάνω από 4 δις check-in των χρηστών του και τα πάνω από 32 εκατ. tips. Σε μερικούς μήνες, αν όλα πάνε καλά, όλοι οι χρήστες Android και iOS συσκευών θα δεχτούν το νέο και πιο έξυπνο Foursquare.
Πηγή: Foursquare Blog