Η προσέγγιση fans στο Facebook είναι σαν το ψάρεμα [Infographic]
Ημ/νία: 20 Νοεμβρίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Οι άνθρωποι πίσω από την εφαρμογή Post Planner κατάφεραν με πολύ εύστοχο τρόπο να παρομοιάσουν τη διαδικασία προσέγγισης fans στο Facebook με τη διαδικασία του ψαρέματος.
Το ψάρεμα απαιτεί από τον ψαρά μεγάλη υπομονή έως ότου τσιμπήσει το ψάρι και τεχνογνωσία, αφού χωρίς το σωστό δόλωμα ή εξοπλισμό, δε μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα. Το ψάρι, τρομάζει εύκολα και αποσπάται επίσης εύκολα, γι’αυτό και χρειάζεται προσεκτική αντιμετώπιση έως ότου το πιάσουμε για τα καλά. Γιατί στα λέω αυτά; Σκέψου τον ψαρά ως την επιχείρηση στο Facebook και το ψάρι ως τους χρήστες καταναλωτές.
Το καλάμι ψαρέματος είναι το ίδιο το Facebook, το εργαλείο δηλαδή για την απόκτηση fans και το δόλωμα, δηλαδή το περιεχόμενο, μπορεί να είναι πολλών ειδών. Η ομάδα του Post Planner προτείνει το 50% του περιεχομένου να προσπαθεί να κάνει τους χρήστες να τσιμπήσουν και το υπόλοιπο 50% να τους πιάνει. Για να καταλάβεις περισσότερα, δες το Infographic που ακολουθεί.
(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)
Πηγή: Pin