Facebook | Βελτιώνει την ανίχνευση του κανόνα περί 20% κειμένου στις εικόνες
Ημ/νία: 1 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όσον αφορά τη διαφήμιση, το Facebook έχει δημιουργήσει τον κανόνα του 20%, σύμφωνα με τον οποίο οι εικόνες σε δημοσιεύσεις διαφημίσεις δεν επιτρέπεται να έχουν σε παραπάνω από το 20% της έκτασης τους κείμενο. Έως τώρα υπήρχαν τρόποι με τους οποίους οι διαφημιστές ξεγέλαγαν το Facebook και τον κανόνα του 20%, κάτι το οποίο το Κοινωνικό Δίκτυο αποφάσισε να αλλάξει.
Με το παραπάνω μήνυμα προς τους διαφημιστές, το Facebook ανακοινώνει βελτιώσεις στην ανίχνευση του κανόνα περί 20% στις εικόνες. Εκπρόσωπος του Κοινωνικού Δικτύου επιβεβαίωσε την είδηση και πρόσθεσε πως το εργαλείο Grid Tool συνεχίζει να βρίσκεται σε ισχύ. Οι διαφημιστές μπορούν να το χρησιμοποιούν για να ανεβάζουν τις εικόνες τους και να ελέγχουν αν το κείμενο σε αυτές καλύπτει το 20% της έκτασης τους.
Περισσότερα για τον κανόνα περί 20% κειμένου μπορείτε να βρείτε στο Help Center.
Πηγή: Inside Facebook