Αξίζει το ρίσκο η αγορά ψεύτικων followers στα Social Media; [Infographic]
Ημ/νία: 11 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Κάποτε, αρκούσε στους ανθρώπους να βρίσκονται στην τηλεόραση ή στο χώρο της showbiz, για παράδειγμα, ώστε να είναι δημοφιλείς. Σήμερα δεν αρκεί μόνο αυτό. Μεγάλο ρόλο, πλέον, παίζει η online παρουσία και ιδιαίτερα η social media παρουσία.
Να είναι κανείς πλανητάρχης, όπως ο Μπάρακ Ομπάμα και να τον ακολουθούν μονάχα 1 εκατομμύριο χρήστες στο Twitter; Σκέφτεσαι πως κάτι δεν πάει καλά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Ομπάμα έχει πάνω από 40 εκατ. followers στο Twitter, όμως πόσοι από αυτούς είναι πραγματικοί;
Μία ανάλυση με χρήση της υπηρεσίας Status People Fake Follower Check, μας δείχνει πως το 38% των followers του Ομπάμα είναι ψεύτικοι, το 45% είναι ανενεργοί και μόλις το 17% είναι πραγματικοί και ενεργοί.
Ξαφνιάστηκες; Δε θα έπρεπε, καθώς κυκλοφορούν ελεύθερα διάφορες υπηρεσίες οι οποίες πωλούν followers ή likes ή οτιδήποτε άλλο μπορείς να φανταστείς στα social media. Οι τιμές τους, μάλιστα, είναι αρκετά φθηνές για κάποιον ο οποίος θέλει να επενδύσει στη social media παρουσία του. Το θέμα, όμως, είναι το εξής: Αξίζει να πάρει κανείς αυτό το ρίσκο; Τι πιστεύεις εσύ;
Ακολουθεί ένα Infographic από το WhoIsHostingThis.com με μπόλικες πληροφορίες σχετικά με τους ψεύτικους fans και followers στα Social Media.
(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)
Πηγή: Pin