Το Snapchat ζητά συγγνώμη για το spam και προτείνει λύση στους χρήστες
Ημ/νία: 13 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Μέσα στο Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, το Snapchat δέχτηκε αρκετά παράπονα από τους χρήστες σχετικά με την αύξηση του spam στην υπηρεσία. Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι συσχέτισαν το spam με το πρωτοχρονιάτικο hack και τη διαρροή 4,6 εκατομμυρίων usernames και τηλεφώνων. Οι spammers συνήθως ψάχνουν απεγνωσμένα για usernames, ώστε να αποστείλουν το υλικό τους.
Ο Evan Spiegel, συνιδρυτής και CEO του Snapchat, απέρριψε το hack ως αιτία για την αύξηση του spam, λέγοντας πως πρόκειται για επακόλουθο της ταχείας ανάπτυξης της υπηρεσίας. Όσο πιο πολλοί χρήστες εισέρχονται σε αυτή, τόσο πιο δύσκολη θα είναι η καταπολέμηση του spam.
@2William nope. Did you change your settings so that only your friends can send you snaps?
— Evan Spiegel (@evanspiegel) January 12, 2014
Σε δημοσίευση στο επίσημο blog του Snapchat, η ομάδα παραδέχτηκε πως υπάρχει πρόβλημα spam, ζήτησε συγγνώμη από τους χρήστες, κάτι το οποίο συνηθίζει να κάνει μετά τον πόλεμο που δέχτηκε από τα ΜΜΕ και πρότεινε μία λύση στους χρήστες. Μέσα από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιλογή η οποία ορίζει ποιοι μπορούν να στέλνουν στο χρήστη snaps. Καλό είναι οι χρήστες να ρυθμίσουν την επιλογή ώστε να δέχονται snaps μονάχα από τους φίλους τους.
Πηγή: TechCrunch
Σημείωση: Αν κάποιος σύνδεσμος έχει απενεργοποιηθεί, σημαίνει πως πλέον έχει καταργηθεί από το site.