Google SEO | Τι επίδραση έχουν Facebook likes και Twitter Followers; [βίντεο]
Ημ/νία: 24 Ιανουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όσοι διαχειρίζεστε sites, το πιο πιθανόν είναι να γνωρίζετε τι σημαίνει SEO και γιατί είναι σημαντικό να εφαρμόζεται για τη μηχανή αναζήτησης της Google. Για τους υπόλοιπους, το Search Engine Optimization είναι η διαδικασία η οποία επηρεάζει τη θέση ενός site στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, στην περίπτωση μας του Google.
Οι τεχνικές SEO είναι πάρα πολλές και όσοι ασχολούνται με τον τομέα παρακολουθούν καθημερινά τις εξελίξεις του και προσαρμόζονται κατάλληλα. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, είναι κατά πόσο τα Social Media επηρεάζουν το Google SEO και ο Matt Cutts, επικεφαλής της ομάδας Google Webspam, δίνει απάντηση στο ερώτημα «Αποτελούν τα Facebook και Twitter σήματα μέρος του αλγόριθμου κατάταξης; Πόση σημασία έχουν;».
Ο Matt ξεκινά λέγοντας πως τα Facebook και Twitter αντιμετωπίζονται όπως και όλα τα υπόλοιπα sites στην ταξινόμηση αποτελεσμάτων του Google. Στη συνέχεια δίνει απάντηση στο προηγούμενο ερώτημα, λέγοντας πως απ’όσο ο ίδιος γνωρίζει, το Google δε λαμβάνει υπόψιν τα Facebook likes ή τους Twitter followers ενός site, ώστε να το ταξινομήσει κατάλληλα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Το Google έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να λάβει υπόψιν του social παράγοντες για την καλύτερη ταξινόμηση των sites, κάτι το οποίο όμως δεν απέδωσε τελικά, μιας και όλη η δουλειά πήγε στράφι όταν οι μηχανές ανίχνευσης του Google μπλοκαρίστηκαν για περίπου ενάμιση μήνα από κάποιο Κοινωνικό Δίκτυο. Επίσης, ένα άλλο πρόβλημα είναι πως το Google ανιχνεύει σελίδες σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, ενώ τα social σήματα κάθε site αλλάζουν – είτε θετικά είτε αρνητικά – συνεχώς και το Google δε μπορεί να ακολουθήσει άμεσα τις εξελίξεις.
Τέλος, έχοντας απαντήσει την ερώτηση, ο Matt έδωσε ένα social tip. Χωρίς να αναφέρει το Google+, ο Matt ανέφερε πως τα επόμενα χρόνια το ίντερνετ θα γίνει πιο επώνυμο και άφησε να εννοηθεί πως το authority είναι κάτι το οποίο θα παίζει σπουδαίο ρόλο στην κατάταξη των σελίδων στα αποτελέσματα του Google.
Πηγή: Search Engine Land