Η έως τώρα μεγαλύτερη εξαγορά του LinkedIn ακούει στο όνομα Bright
Ημ/νία: 8 Φεβρουαρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το LinkedIn προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνεται και ένας από τους τρόπους για να το πετύχει αυτό, είναι εξαγοράζοντας άλλες εταιρίες και προϊόντα αυτών. Έως τώρα, τα μεγαλύτερα ποσά που έχει ξοδέψει το επαγγελματικό Κοινωνικό Δίκτυο είναι τα 90 εκατ. δολάρια για την εξαγορά του Pulse και τα 119 εκατ. δολάρια για την εξαγορά του SlideShare. Η πιο πρόσφατη εξαγορά του LinkedIn ακούει στο όνομα Bright και ξεπερνά τις προηγούμενες εξαγορές, αφού δαπανήθηκαν συνολικά 120 εκατ. δολάρια, το 70% αυτών με μετοχές και το 30% αυτών με μετρητά.
Η εταιρία Bright ιδρύθηκε το 2010 με στόχο να βοηθήσει τόσο τους ταλαντούχους επαγγελματίες να βρουν εργασία, όσο και τους εργοδότες να βρουν τους κατάλληλους εργοδότες. Με απλά λόγια, κάτι το οποίο προσπαθεί να κάνει και το LinkedIn. Οι αλγόριθμοι της Bright μπορούν και αναλύουν δεδομένα, όπως για παράδειγμα τα στοιχεία ενός βιογραφικού και ύστερα ταιριάζουν τα δεδομένα αυτά με τις κατάλληλες θέσεις εργασίας.
Οι υπηρεσίες της Bright θα συνεχίσουν να λειτουργούν έως και τις 28 Φεβρουαρίου, καθώς μετά την ημερομηνία αυτή η ομάδα της εταιρίας θα αφοσιωθεί στα νέα της καθήκοντα στο πλευρό της ομάδας του LinkedIn.
Πηγή: LinkedIn Blog, TechCrunch