Η Wind συνιστά «Το Νου Σου πριν κάνεις Click» στην εκστρατεία Kids@safety

Ημ/νία: 11 Φεβρουαρίου 2014 | by SMLifeGR

0

Σήμερα, όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο με τη Vodafone, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο και η Wind μας ενημερώνει με στοιχεία που παρουσιαστήκαν πρόσφατα στο 3ο Συνέδριο για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο που πραγματοποιήθηκε από τη Δίωξη  Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

wind kids at safety

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά παιδιά και εφήβους:

– Το 50% των χρηστών smartphones/tablets κοιμούνται με τις συσκευές σε απόσταση του «χεριού τους».
– Το 64% των χρηστών δεν έχει γνώση των κινδύνων του διαδικτύου.
– Το 57% αγνοεί την ύπαρξη λογισμικού ασφαλείας για κινητά.
– Το 50% δεν χρησιμοποιούν μέτρα προστασίας και προφύλαξης (password,security software, back up).
– Το 56% έχει πρόσβαση σε λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων.
– Το 39% δεν παίρνει ειδικά μέτρα για τη χρήση δημόσιων wi-fi συνδέσεων, ενώ  3 στους 10 δεν αποσυνδέονται από τα δημόσια ασύρματα δίκτυα.

Από το 2010, η Wind τρέχει την ενημερωτική εκστρατεία «Kids@safety, Internet, κινητό και παιδί» στο kidsatsafety.gr, η οποία φέτος έχει ως σύνθημα «Το Νου Σου πριν κάνεις Click».

Στα 4 χρόνια δράσης της, η WIND μέσω της εκστρατείας:

– Στήριξε 60 Ημερίδες σε σχολεία και Δήμους.
– Μοίρασε 100.000 ενημερωτικά έντυπα για γονείς και παιδιά.
– Συμμετείχε σε 3 έρευνες για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
– Στηρίζει τη διαδικτυακή και διαδραστική εφαρμογή χρήσιμων συμβουλών www.cyberkid.gov.gr από το Σώμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Τέλος, η WIND σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου και τη δράση SaferInternet.gr προγραμματίζει μια σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων που ξεκινούν με τη συμμετοχή στον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, 11 Φεβρουαρίου 2014, στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος».

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Άρθρα τα οποία προέρχονται από όλη την ομάδα του Social Media Life, όπως guest άρθρα, δελτία τύπου νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, κλπ.



Πήγαινε με πάνω ↑