Ποια Social Media στέλνουν τους πιο ποιοτικούς επισκέπτες στα sites;

Ημ/νία: 1 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Τα περισσότερα sites έχουν συμπεριλάβει στη στρατηγική τους Κοινωνικά Δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Google+ και άλλα. Συνήθως, δίνουμε μεγάλη σημασία στον αριθμό των επισκεπτών τους οποίους στέλνουν τα Social Media και όχι στην ποιότητα τους. Από προηγούμενο άρθρο, έχουμε μάθει πως το Facebook στέλνει πολύ περισσότερους επισκέπτες στα sites απ’ότι τα υπόλοιπα Κοινωνικά Δίκτυα μαζί. Στέλνει, όμως, ποιοτικούς επισκέπτες;

Νέα έρευνα της Shareaholic σε 200.000 sites με 250 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, δείχνει σημαντικά αποτελέσματα για την ποιότητα των επισκεπτών από συγκεκριμένα Social Media στο διάστημα Σεπτέμβριος 2013 – Φεβρουάριος 2014. Μιλάμε, δηλαδή, για Social Media Referrals.

Social Media Referrals That Matter

Στο παραπάνω γράφημα, υπάρχουν τρεις δείκτες σε κάθε Κοινωνικό Μέσο. Με το πράσινο χρώμα δηλώνεται ο μέσος όρος του χρόνου παραμονής στο site, με το μπλε χρώμα οι κατά μέσο όρο σελίδες ανά επίσκεψη και με το κόκκινο χρώμα το λεγόμενο bounce rate, δηλαδή το ποσοστό εγκατάλειψης από το website.

Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε κι εσείς, το YouTube είναι πρώτο σε όλους τους δείκτες, στέλνοντας τους πιο ποιοτικούς επισκέπτες στα sites. Δεύτερο ακολουθεί το Google+, τρίτο το LinkedIn, τέταρτο το Twitter, πέμπτο(!) το Facebook και έκτο το Pinterest.

Συμπεραίνουμε πως τα Facebook και Pinterest, τα οποία στέλνουν τους περισσότερους επισκέπτες στα sites, στέλνουν τους λιγότερο ποιοτικούς επισκέπτες. Αντίθετα, τα υπόλοιπα Κοινωνικά Δίκτυα στέλνουν λιγότερους, αλλά πιο ποιοτικούς. Φαίνεται να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στα αποτελέσματα ποιότητας και ποσότητας.

Ετικέτες: , , , , , , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑