Πώς τα πάνε οι υποψήφιοι δήμαρχοι του δήμου Αθηναίων στα Social Media;
Ημ/νία: 25 Απριλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Απομένει λιγότερο από ένας μήνας για τον πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών και η Sidebar Monitor παρουσίασε κάποιες πολύ σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την πορεία των υποψήφιων δημάρχων του δήμου Αθηναίων στα Social Media. Δείτε επίσης πληροφορίες για τους δήμους Πειραιά και Θεσσαλονίκης.
Οι πολιτικοί οι οποίοι έχουν λάβει υποψηφιότητα είναι οι Καμίνης, Σπηλιωτόπουλος, Κακλαμάνης, Σακελλαρίδης, Κασιδιάρης, Σοφιανός, Βαλλιανάτος και Καπερνάρος. Πάμε να δούμε τι ντόρο κατάφεραν να δημιουργήσουν ο καθένας, αλλά και όλοι μαζί, στα Social Media, από την 1η έως την 25η Απριλίου.
Ξεκινώντας με τις αναφορές, πρώτος με τεράστια διαφορά είναι ο Κασιδιάρης με 50.972 αναφορές και στη συνέχεια ακολουθεί ο Καμίνης, ο νυν δήμαρχος του δήμου Αθηναίων, με 13.881 αναφορές. Την τρίτη θέση κατακτά ο Σπηλιωτόπουλος με 9.888 αναφορές.
Αν ρίξουμε μία πιο αναλυτική ματιά στο τεράστιο προβάδισμα του Κασιδιάρη, κοιτώντας τις ημερομηνίες, συμπεραίνουμε πως το σύνολο των αναφορών του προέρχεται από το συμβάν με την υπόθεση Μπαλτάκου.
Από πού προέρχονται όλες αυτές οι αναφορές για τον κάθε υποψήφιο δήμαρχο του δήμου Αθηναίων; Εκτός από τα παραπάνω νούμερα για κάθε υποψήφιο, συνολικά το 39% των αναφορών προέρχονται από το Twitter, το 36% από τα blogs, το 13% από το Facebook και το 12% από ειδησεογραφικά sites.
Συνεχίζοντας, κάτι το οποίο αναμέναμε, είναι πως τα αρνητικό αίσθημα σε όλους τους υποψήφιους κυριαρχεί του θετικού αισθήματος, με τον Ηλία Κασιδιάρη να είναι πρώτος στις αναφορές αρνητικών αισθημάτων και τον Γρηγόρη Βαλλιανάτο να είναι πρώτος στις αναφορές θετικών αισθημάτων. Συνολικά, το 83% αντιστοιχεί στις αρνητικές αναφορές και μόλις το 17% στις θετικές.
Για το τέλος έμειναν οι αναφορές κάθε υποψήφιου σύμφωνα με την ηλικία των χρηστών οι οποίοι τις δημιούργησαν. Πρώτος στους νέους είναι ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος, ενώ στους μεγαλύτερης ηλικίας ψηφοφόρους πρώτος είναι ο Νικήτας Κακλαμάνης.
Πηγή: Digital Life