Το Twitter ανακοίνωσε στόχευση βάσει γλώσσας για promoted tweets και accounts σε 20 γλώσσες
Ημ/νία: 8 Μαΐου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Twitter έδωσε στους διαφημιστές έναν ακόμη τρόπο ώστε να ορίζουν το target group των διαφημίσεων τους. Αυτός είναι με βάση τη γλώσσα την οποία έχουν ορίσει οι χρήστες στο προφίλ τους και τη γλώσσα την οποία χρησιμοποιούν στη δραστηριότητα τους. Επομένως, ένας χρήστης μπορεί να θεωρηθεί πως γνωρίζει δύο ή και παραπάνω γλώσσες, αν για παράδειγμα έχει ορίσει ως γλώσσα προφίλ τα ελληνικά, όμως γράφει tweets τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά.
Η νέα αυτή προσθήκη δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να στοχεύσουν χρήστες σε promoted tweets και promoted accounts βάσει 20 διαφορετικών γλωσσών, οι οποίες είναι οι εξής: Αραβικά, Κινέζικα, Ολλανδικά, Αγγλικά, Φινλανδικά, Γαλλικά, Ινδικά, Ινδονησιακά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα, Νορβηγικά, Περσικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρώσικα, Ισπανικά, Σουηδικά, Ταϊλανδικέζικα και Τούρκικα. Τα Ελληνικά δεν υποστηρίζονται προς το παρόν.
Οι διαφημιστές μπορούν είτε να χρησιμοποιήσουν τη νέα λειτουργία της στόχευσης βάσει γλώσσας από μόνη της, έτσι ώστε να στοχεύσουν χρήστες οι οποίοι μιλούν τη γλώσσα την οποία διαλέξουν, είτε να χρησιμοποιήσουν τη νέα λειτουργία σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες, όπως στόχευση βάσει φύλου, τοποθεσίας κλπ, ώστε να περιορίσουν το target group.
Διαβάστε περισσότερα για τη στόχευση στο Twitter Help Center.
Πηγή: Twitter Blog