Το Pinterest ανακοίνωσε τα Do-it-yourself Promoted Pins και νέα Analytics
Ημ/νία: 6 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Σε δύο αρκετά σημαντικές ανακοινώσεις για τους business λογαριασμούς προχώρησε το Pinterest, ανακοινώνοντας τα Do-it-yourself Promoted Pins και τη νέα και βελτιωμένη σελίδα των Analytics.
Πριν από περίπου ένα μήνα το Pinterest ξεκίνησε δοκιμές για τα Promoted Pins με συγκεκριμένες μεγάλες εταιρίες, πουλώντας διαφήμιση μέσω CPM, με κόστη τα οποία μπορούσαν οι προηγούμενες εταιρίες να διαθέσουν.
Απευθυνόμενο κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, το Κοινωνικό Δίκτυο ανακοίνωσε τα Do-it-yourself Promoted Pins, μέσω των οποίων οι προηγούμενες επιχειρήσεις θα μπορούν να αγοράζουν διαφημίσεις μέσω CPC (cost-per-click). Τέτοιου είδους διαφημίσεις θα μπορούν να δημιουργούνται μέσω του ads.pinterest.com και προς το παρόν γίνονται δοκιμές με μικρό σύνολο εταιριών.
Εκτός από τις διαφημίσεις, το Pinterest ανακοίνωσε νέα σελίδα για analytics των επιχειρηματικών λογαριασμών του. Η σελίδα είναι η analytics.pinterest.com και σύντομα όλοι οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί θα αποκτήσουν πρόσβαση, με τη διανομή να γίνεται σταδιακά.
Η νέα σελίδα δε θα διαθέτει μονάχα πληροφορίες για pins τα οποία προέρχονται από το site της επιχείρησης, αλλά και για τα pins τα οποία βρίσκονται στον Pinterest λογαριασμό της επιχείρησης, μετρώντας την απόδοση τους. Θα υπάρχει πληροφόρηση για την απόδοση των pins και boards, για τα κλικς, για τα repins και για τις διάφορες πλατφόρμες που εμπλέκονται στο engagement συγκεκριμένων pins.
Πηγές: Pinterest Blog, TechCrunch