Οι νικητές των Facebook συζητήσεων στους ομίλους του Μουντιάλ 2014

Ημ/νία: 28 Ιουνίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Σήμερα ξεκινά η «φάση των 16» του Μουντιάλ 2014, με τις μισές Εθνικές ομάδες να έχουν αποκλειστεί και τις υπόλοιπες να καλούνται να συμμετάσχουν σε knowckout αγώνες. Για δύο εβδομάδες, από τις 12 έως τις 26 Ιουνίου, η φάση των ομίλων απασχόλησε έντονα τα Social Media.

Facebook-Group-Stage-Total

Στο Twitter υπήρξαν συνολικά στη φάση των ομίλων πάνω από 300 εκατ. tweets και αρκετοί διακριθέντες. Οι Facebook χρήστες δημιούργησαν επίσης πολύ ντόρο, αφού πάνω από 200 εκατ. χρήστες αντέδρασαν συνολικά πάνω από 815 εκατ. φορές, κάνοντας δημοσιεύσεις, likes και σχόλια για τη φάση των ομίλων του Μουντιάλ 2014.

Ακολουθούν τα γκολ, οι αγώνες, οι χώρες και τέλος οι παίκτες, με τις περισσότερες αναφορές στο διάστημα των δύο εβδομάδων της πρώτης φάσης του Μουντιάλ 2014.

Τα διακριθέντα γκολ στο Facebook

1. Το γκολ του Javier “Chicharito” Hernández για το 3-0 του Μεξικό απέναντι στην Κροατία

2. Το γκολ του Neymar Jr. για το 1-1 της Βραζιλίας απέναντι στην Κροατία

3. Το γκολ του Neymar Jr. για το 1-0 της Βραζιλίας απέναντι στο Καμερούν

4. Το γκολ του Neymar Jr. με πέναλτι για το 2-1 της Βραζιλίας απέναντι στην Κροατία

5. Το γκολ του Neymar Jr. για το 2-1 της Βραζιλίας απέναντι στο Καμερούν

6. Το γκολ του Andrés Guardado για το 2-0 του Μεξικό απέναντι στην Κροατία

7. Το γκολ του Rafa Marquez για το 1-0 του Μεξικό απέναντι στην Κροατία

8. Το γκολ του Fernandino για το 4-1 της Βραζιλίας απέναντι στο Καμερούν

9. Το γκολ του Fred για το 3-1 της Βραζιλίας απέναντι στο Καμερούν

10. Το γκολ του Diego Godin για το 1-0 της Ουρουγουάης απέναντι στην Ιταλία

Οι διακριθέντες αγώνες στο Facebook

Facebool-Group-Stage-Social-Matches

Οι διακριθέντες χώρες στο Facebook

Facebook-Group-Stage-Countries

Οι διακριθέντες παίκτες στο Facebook

Facebook-Group-Stage-Top-Players

Πηγή: FB Newsroom

Ετικέτες: , , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑