Το Twitter εξαγοράζει την CardSpring για online-to-offline προώθηση
Ημ/νία: 19 Ιουλίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Twitter αποφάσισε να προχωρήσει σε εξαγορά της επιχείρησης CardSpring προς όφελος της online-to-offline προώθησης. Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει γίνει γνωστό.
Μέσω της CardSpring, το Twitter μπορεί να προσθέσει στα tweets μιας επιχείρησης τη δυνατότητα προσφορών, εκπτώσεων κλπ, με την προϋπόθεση πως ο χρήστης θα δώσει τον αριθμό της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του. Με την κίνηση αυτή, ο χρήστης μπορεί να συνδέσει μια προσφορά στην κάρτα του και μόλις προβεί μελλοντικά σε αγορά από τη συγκεκριμένη επιχείρηση, να ενεργοποιηθεί αυτόματα η προσφορά και η επιχείρηση να λάβει στατιστικά για την απόδοση της προσφοράς.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αγορές εντός Facebook με τη δοκιμαστική λειτουργία «Buy»
Πηγή: Twitter Blog