Το νέο Foursquare είναι εδώ και είναι καλύτερο από ποτέ!
Ημ/νία: 6 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το περιμέναμε πολύ καιρό. Για την ακρίβεια, το περιμέναμε από την 1η Μαΐου, όταν μάθαμε πως το Foursquare σπάει σε δύο ανεξάρτητες εφαρμογές. Γνωρίσαμε το Swarm, την εφαρμογή η οποία είναι υπεύθυνη πλέον για τα check-in του Fousquare, και τώρα είναι ώρα να γνωρίσουμε το ολοκαίνουριο Foursquare, την εφαρμογή η οποία είναι υπεύθυνη για την εξερεύνηση τοποθεσιών.
Έχοντας νέο λογότυπο το οποίο θυμίζει λογότυπο σούπερ ήρωα, το νέο Foursquare δε θυμίζει σε τίποτα την παλιά εφαρμογή. Η έκδοση 8.0 της εφαρμογής, διαθέσιμη σε Android και iOS, υπόσχεται προσωπικές προτάσεις τοποθεσιών για κάθε χρήστη και όχι τις ίδιες προτάσεις για όλους, κάτι το οποίο ήταν καινοτόμο τη χρονιά 2006, όπως αναφέρει η ανακοίνωση στο επίσημο blog.
Update [20/11/14]: Το νέο Foursquare διαθέσιμο για Windows Phone 8.1!
Για να πετύχει προσωπικές προτάσεις τοποθεσιών, το νέο Foursquare λαμβάνει υπόψιν το ιστορικό των check-in του χρήστη, τις βαθμολογίες των τοποθεσιών, τα check-in των φίλων του χρήστη και τέλος μία νέα λειτουργία, την «tastes».
Κατά την προετοιμασία της εφαρμογής με το πρώτο άνοιγμα, το Foursquare ζητά από το χρήστη να ορίσει τις «γεύσεις» του. Η εφαρμογή θέλει να μάθει τι αρέσει στο χρήστη, έτσι ώστε να του προτείνει και τις κατάλληλες τοποθεσίες. Ο χρήστης μπορεί να ορίσει είτε συγκεκριμένα φαγητά, είτε γενικές κατηγορίες φαγητού, είτε κατηγορίες τοποθεσιών κλπ. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε «γεύσεις» πατώντας το ροζ εικονίδιο του Foursquare στο πάνω μέρος της οθόνης μέσα στην εφαρμογή.
Η πρώτη επιλογή μενού του νέου Foursquare εστιάζεται στην αναζήτηση τοποθεσιών από το χρήστη, έχοντας παράλληλα προτάσεις διαχωρισμένες σε κατηγορίες για πρωινό, μεσημεριανό, καφέ, δείπνο, επιδόρπιο κλπ. Η αναζήτηση ενός χρήστη προσφέρει και πάλι προσωπικά αποτελέσματα, τα οποία ο χρήστης μπορεί να φιλτράρει με επιλογές όπως τιμή, απόσταση κλπ, καθώς επίσης μπορεί να εμφανίσει και χάρτη πατώντας την επιλογή πάνω δεξιά στην οθόνη.
Η δεύτερη επιλογή μενού εκμεταλλεύεται τη θέση του χρήστη για να του προτείνει τριγύρω τοποθεσίες για να επισκεφθεί. Όσο ο χρήστης χρησιμοποιεί την εφαρμογή και αυτή μαθαίνει τι του αρέσει, τόσο καλύτερες θα είναι οι προτάσεις για τριγύρω τοποθεσίες.
Η τρίτη επιλογή του μενού έχει σχέση με τα tips, ή αλλιώς τα σχόλια τα οποία αφήνουν οι χρήστες σε τοποθεσίες. Ο χρήστης μπορεί να δει tips από χρήστες τους οποίους ακολουθεί, tips βασισμένα στις «γεύσεις» του χρήστη και τέλος, δημοφιλή σχόλια άλλων χρηστών.
Η τέταρτη και τελευταία επιλογή εμφανίζει το προφίλ του χρήστη, στο οποίο μπορείτε να δείτε και τη νέα λειτουργία «expertise», η οποία επιτρέπει στο χρήστη μέσω των tips που αφήνει να γίνει «ειδικός» και τα tips του να θεωρούνται πιο σημαντικά των υπολοίπων στα μάτια των άλλων χρηστών.
Είναι σίγουρο πως με το νέο Foursquare αρκετοί χρήστες θα γκρινιάξουν, ζητώντας πίσω την παλιά εφαρμογή. Στην ουσία, όμως, το Foursquare συνεργάζεται άψογα με το Swarm και το check in μπορεί να γίνει και μέσω της πρώτης εφαρμογής, εφόσον είναι και οι δύο εφαρμογές εγκατεστημένες σε μια συσκευή.
Χρειάζεται χρόνος για τους νέους χρήστες να μάθουν το νέο Foursquare, όμως όσο περισσότερο θα το χρησιμοποιούν και η εφαρμογή μαθαίνει γι’αυτούς, τόσο περισσότερο θα ανταμείβονται με τις προσωπικές προτάσεις τοποθεσιών.