Το Twitter ανακοίνωσε τον τύπο διαφήμισης Promoted Video
Ημ/νία: 12 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Μετά από δοκιμές ενός νέου Twitter card για βίντεο και αφού όλα πήγαν καλά και το engagement ήταν ικανοποιητικό, όπως επίσης και οι προβολές βίντεο, το Twitter ανακοίνωσε τη δοκιμαστική (beta) λειτουργία του νέου τύπου διαφήμισης Promoted Video.
Μέσα από τη διαφήμιση Promoted Video, διαφημιστές, ΜΜΕ και κάποιοι verified users, θα έχουν αρχικά τη δυνατότητα να κάνουν χρήση του Twitter Amplify και να προβάλουν τα βίντεο τους στοχευμένα. Κάθε βίντεο θα φέρει μία εικόνα προεπισκόπηση με ένα play button στο κέντρο, και μόνο αν κάποιος χρήστης ξεκινήσει την αναπαραγωγή βίντεο θα χρεώνεται ο διαφημιστής. Ακολουθείται δηλαδή το πρότυπο πληρωμής CPV (Cost Per View), δηλαδή κόστος ανά προβολή.
Τέλος, μαζί με το νέο τύπο διαφήμισης Promoted Video έρχονται και κάποιες προσθήκες στα analytics, όπως σε τι ποσοστό ολοκλήρωσαν οι χρήστες την προβολή ενός βίντεο, σύγκριση προβολών των οργανικών και επί πληρωμή βίντεο κλπ.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η δημιουργία Twitter διαφημίσεων μόλις έγινε εύκολη υπόθεση!
Πηγή: Twitter Blog