Το Facebook περιορίζει τα click-bait posts και προωθεί τα posts συνδέσμους
Ημ/νία: 26 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Facebook ανακοίνωσε δύο νέες αλλαγές στις δημοσιεύσεις της αρχικής σελίδας, οι οποίες ανήκουν στη σειρά News Feed FYI, με την οποία το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο δημοσιεύει κατά καιρούς αλλαγές οι οποίες επηρεάζουν το περιεχόμενο το οποίο βλέπουν οι χρήστες στην αρχική τους σελίδα.
Η πρώτη αλλαγή αφορά τις δημοσιεύσεις με click-bait επικεφαλίδες. Έρευνα του Facebook έδειξε πως το 80% των ερωτώμενων προτιμά τίτλους οι οποίοι πληροφορούν για το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί ένας σύνδεσμος. Οι click-bait επικεφαλίδες, όπως αυτός της παραπάνω εικόνας, ωθεί τους χρήστες να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο από περιέργεια, κάτι το οποίο βοηθά τη δημοσίευση να εμφανιστεί σε περισσότερους χρήστες.
Από εδώ και στο εξής, το Facebook θα παρακολουθεί πόσο χρόνο ξοδεύουν οι χρήστες στη σελίδα την οποία οδηγεί ένας σύνδεσμος, δηλαδή εκτός Facebook, κρίνοντας αν πρόκειται για click-bait σύνδεσμο ή όχι. Επίσης, το Facebook θα συγκρίνει πόσοι χρήστες κάνουν κλικ στο σύνδεσμο μιας δημοσίευσης και πόσοι κάνουν like, αφήνουν σχόλιο ή κοινοποιούν τη δημοσίευση, καθώς το κλικ από μόνο του δεν είναι καλός παράγοντας για υψηλή ταξινόμηση της δημοσίευσης.
Η δεύτερη αλλαγή αφορά τις δημοσιεύσεις συνδέσμων. Οι FB σελίδες δημοσιεύουν συνδέσμους είτε με την προεπισκόπηση του συνδέσμου, είτε βάζοντας το σύνδεσμο σε δημοσίευση κειμένου ή σε φωτογραφία. Παλαιότερα το Facebook είχε μειώσει την απήχηση δημοσιεύσεων κειμένου από σελίδες, αν και αποδείχτηκε πως έχουν ακόμη υψηλή απήχηση.
Από εδώ και στο εξής, το Facebook θα μειώσει την απήχηση σε δημοσιεύσεις κειμένου και φωτογραφιών με συνδέσμους, ενώ θα αυξήσει την απήχηση σε δημοσιεύσεις τύπου συνδέσμου, δηλαδή με προεπισκόπηση συνδέσμου, όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα. Σύμφωνα με έρευνες, οι δημοσιεύσεις με προεπισκόπηση συνδέσμους παίρνουν έως και διπλάσια κλικ σε σχέση με τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις με σύνδεσμο, ενώ επίσης είναι και καλύτερα ορατές σε κινητές συσκευές.
Πηγή: FB Newsroom