Το Pinterest δείχνει επαγγελματισμό με τα νέα analytics για επιχειρήσεις
Ημ/νία: 29 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Pinterest δείχνει ένα πιο σοβαρό προφίλ προς τις επιχειρήσεις, ανακοινώνοντας νέα υπηρεσία analytics, έτσι ώστε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να επενδύσουν στις διαφημίσεις του. Η δουλειά που έχει γίνει φαίνεται εξαιρετική με μια πρώτη ματιά.
Τα νέα analytics των επιχειρήσεων χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, με την αρχική σελίδα να συνοψίζει τις πληροφορίες των τριών κατηγοριών.
Η πρώτη κατηγορία ονομάζεται «Your Pinterest profile» και δίνει πληροφορίες για τις προβολές, τα repins και τα κλικ των pins και boards του λογαριασμού της επιχείρησης. Στην κατηγορία υπάρχει επίσης και επιλογή για τα καλύτερα pins του λογαριασμού.
Η δεύτερη κατηγορία ονομάζεται «Your audience» και δίνει πληροφορίες για το κοινό το οποίο προβάλλει τα pins του λογαριασμού της επιχείρησης. Ο διαχειριστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε όλους τους χρήστες οι οποίοι βλέπουν και αντιδρούν με τα pins, και στους followers του λογαριασμού. Δίνονται στοιχεία όπως η χώρα, η πόλη, η γλώσσα και το φύλο των χρηστών, καθώς επίσης και τα ενδιαφέροντα τους.
Η τρίτη και τελευταία κατηγορία ονομάζεται «Activity from (business)» και δίνει πληροφορίες για τα pins τα οποία προέρχονται από το site της επιχείρησης. Στοιχεία όπως οι προβολές, τα repins, τα κλικ κλπ, είναι διαθέσιμες, καθώς επίσης και pins τα οποία προέρχονται από το pin it button.
Πηγή: Pinterest for Business Blog
Υ.Γ. Οι εικόνες προέρχονται από τον Pinterest λογαριασμό του Social Media Life.