Νέες διαφημίσεις και analytics για τις Facebook εκδηλώσεις
Ημ/νία: 29 Αυγούστου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Κάθε μήνα, πάνω από 400 εκατ. χρήστες χρησιμοποιούν τις Facebook εκδηλώσεις για να βρουν συναυλίες και διάφορες άλλες εκδηλώσεις μαγαζιών κλπ. Από το σύνολο των εκδηλώσεων, περίπου το 30% δημιουργείται από τις σελίδες, με το Facebook να θέλει να τις βοηθήσει να προωθήσουν και να μετρήσουν την απόδοση των events.
Από εδώ και στο εξής, διαφημίσεις με εκδηλώσεις δε θα περιορίζονται μονάχα στη δεξιά στήλη του Facebook, αλλά θα είναι διαθέσιμες μέσα στην Αρχική Σελίδα των χρηστών, τόσο σε web όσο και σε mobile. Η δημιουργία τέτοιων διαφημίσεων μπορεί να γίνει μέσω των Ad Create και Power Editor εργαλείων.
Μία ακόμη αλλαγή των εκδηλώσεων αφορά την προσθήκη insights, ή αλλιώς στατιστικών στοιχείων, στη δεξιά στήλη μέσα στη σελίδα της κάθε εκδήλωσης. Αυτές θα είναι ορατές μονάχα από τους διαχειριστές της κάθε εκδήλωσης και θα τους επιτρέπουν να δουν πόσοι χρήστες είδαν τον σύνδεσμο της εκδήλωσης, πόσοι επισκέφθηκαν τη σελίδα της εκδήλωσης και πόσοι έχουν δηλώσει πως θα πάνε ή ίσως πάνε στην εκδήλωση, καθώς και πόσοι την έχουν αποθηκεύσει για να τη δουν αργότερα.
Πηγή: FB for Business