Θα διαγράφατε μία Facebook σελίδα με 38.000 Likes; Το Copyblogger το έκανε!
Ημ/νία: 20 Οκτωβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Τα προηγούμενα χρόνια, Facebook σελίδες με χιλιάδες likes θεωρούνταν ισχυρές και αυτό γιατί τις δημοσιεύσεις τους έβλεπε μεγάλη μερίδα των fans τους. Σήμερα αυτό δεν ισχύει, αφού η τάση της οργανικής απήχησης, δηλαδή των δημοσιεύσεων των οποίων βλέπουν οι fans μιας σελίδας χωρίς διαφήμιση, τείνει στο μηδέν.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι πλέον απελπισμένες, καθώς είχαν μάθει να προωθούν δωρεάν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, κάτι το οποίο τώρα απαιτεί επί πληρωμή διαφήμιση ακόμη και για να δουν τις δημοσιεύσεις μιας σελίδας οι ίδιοι οι fans της, αυτοί οι οποίοι έχουν ήδη κάνει like.
Το Copyblogger, ένα site το οποίο ειδικεύεται στο content marketing, προχώρησε στη διαγραφή της Facebook σελίδας του με τους 38.000 fans, εξηγώντας τους λόγους σε ένα άρθρο.
Μετά από εκκαθάριση της σελίδας από ψεύτικα προφίλ, την απαγόρευση σε νέους fans από συγκεκριμένες χώρες οι οποίες είναι δημοφιλείς για ψεύτικα προφίλ, δοκιμάζοντας διάφορους τύπους δημοσιεύσεων και μην έχοντας ποτέ κάνει επί πληρωμή διαφήμιση, η ομάδα του Copyblogger δεν είδε ένα ιδανικό engagement με τους fans και προχώρησε στη διαγραφή της Facebook σελίδας. Δε θέλησε να επενδύσει στο δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο.
Πρέπει να έχουμε στα υπόψιν μας πως δεν απαιτούν όλες οι Facebook σελίδες διαφήμιση για ικανοποιητικό engagement, καθώς η κάθε σελίδα έχει το δικό της κοινό, τη δική της θεματολογία και τη δική της social media στρατηγική, τα οποία μπορούν να φέρνουν καλά αποτελέσματα.
Στην Ελλάδα, ίσως και να μην έχουμε επιλογή για διαγραφή της Facebook παρουσίας μας, καθώς 9 στους 10 Έλληνες χρήστες του ίντερνετ χρησιμοποιούν το Facebook. Τι κι αν δε φέρνει επιθυμητά αποτελέσματα χωρίς διαφήμιση; Εκεί έχουν μαζευτεί όλοι οι χρήστες.
Το Copyblogger πρόκειται για ένα site το οποίο στοχεύει σε αναγνώστες σε όλο τον κόσμο, κάτι το οποίο του επιτρέπει να εστιάσει σε άλλα Social Media, αναζητώντας το engagament το οποίο ψάχνει η ομάδα του. Και απ’ότι φαίνεται, το βρίσκει στο Twitter και στο Google+.