Σεμινάρια Online Marketing και e-Business από τη Step Online
Ημ/νία: 31 Οκτωβρίου 2014 | by SMLifeGR
0Η Step Online είναι μία νέα πρωτοβουλία η οποία αποτελείται από εκπαιδευτές της Google και εταιρείες όπως η Κραταιόν Συμβουλευτική, η MEDIACUBE και η Sleed. Στόχος της είναι μέσω της διάθεσης σεμιναρίων τα οποία αφορούν το Online Marketing και το e-Business, να εκπαιδεύσει επαγγελματίες για να αξιοποιήσουν το ίντερνετ και τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει στις επιχειρήσεις τους.
Εκτός των ήδη συμμετεχόντων εταιριών, η Step Online έχει επισυνάψει συνεργασίες με φορείς και οργανισμούς όπως την Cardinal Path στην Αμερική (βασικό συνεργάτη της Google σε θέματα εκπαίδευσης), την ερευνητική ομάδα ELTRUN – Score του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, την OTE Academy καθώς και αναγνωρισμένα online marketing agencies και στελέχη της αγοράς.
Τα πρώτα σεμινάρια θα ξεκινήσουν μέσα στο Νοέμβριο, θα έχουν διάρκεια 2 έως 5 ημέρες και θα είναι τρία στον αριθμό. Οι τίτλοι των σεμιναρίων είναι οι εξής: Google AdWords, Google Analytics και Online Marketing, με τα δύο πρώτα να περιέχουν μαθήματα για αρχάριους και προχωρημένους.
Η εκπαίδευση γίνεται με πρακτικό και διαδραστικό τρόπο σε τμήματα 20-30 ατόμων, αξιοποιώντας παραδείγματα (case studies) με απευθείας εφαρμογή σε υπολογιστή, role plays, εργασία σε groups και πολλή συζήτηση, ενώ όσοι παρακολουθήσουν τα σεμινάριά – που περιλαμβάνουν Google Products – θα έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν σε μηνιαία Alumni Webinars τα οποία διοργανώνει η Cardinal Path στην Αμερική, δίνοντάς σας γνώση βάσει των συνεχών αλλαγών που γίνονται αλλά και βέλτιστες πρακτικές για τις καμπάνιες σας σε Google AdWords & Analytics.
Πηγή: Δελτίο Τύπου