Το Facebook παραμένει βασιλιάς στα Social Referrals του 3ου τριμήνου 2014
Ημ/νία: 3 Νοεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Εκτός από επικοινωνία, τα Social Media χρησιμοποιούνται από αρκετούς για προώθηση και διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις περιμένουν τους Social Media χρήστες να επισκεφθούν τα sites τους, με το Facebook να έχει τις περισσότερες πιθανότητες να το καταφέρει.
Έρευνα της Shareaholic σε πάνω από 300.000 sites με πάνω από 400 εκατ. μοναδικούς μηνιαίους χρήστες, αποκαλύπτει τα Social Referrals, ή αλλιώς τις παραπομπές των Social Media, για το 3ο τρίμηνο του 2014.
Όπως θα παρατηρείτε κι εσείς από τις παραπάνω εικόνες, το Facebook με 22.36% το Σεπτέμβριο παραμένει βασιλιάς στα social referrals, με το Pinterest να βρίσκεται δεύτερο με 5.52%, και το Twitter τρίτο με 0.88%. Καταλαβαίνετε πως μάλλον δε μπορείτε να περιμένετε πολλά από Κοινωνικά Δίκτυα πέραν των Facebook και Pinterest, με το πρώτο να απαιτεί διαφήμιση για επιθυμητά αποτελέσματα και με το δεύτερο να μη χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα.