Η νέα υπηρεσία Snapcash επιτρέπει αποστολή χρημάτων μέσω Snapchat!
Ημ/νία: 18 Νοεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το Snapchat πραγματοποιεί το πρώτο μεγάλο βήμα του στον τομέα των online πληρωμών, κυκλοφορώντας σε συνεργασία με τη Square τη νέα υπηρεσία Snapcash για απευθείας αποστολή χρημάτων μέσω της δημοφιλούς social εφαρμογής. Αξίζει να τονιστεί πως πρόκειται για την πρώτη υπηρεσία/λειτουργία του Snapchat σε συνεργασία με άλλη εταιρία.
Το Snapcash αξιοποιεί την τεχνολογία της ήδη υπάρχουσας υπηρεσίας Square Cash, επιτρέποντας στους χρήστες να στείλουν μέσω του Snapchat chat χρήματα προς τους φίλους τους. Όσοι λοιπόν επιλέξουν να εισάγουν στην εφαρμογή τη Visa ή Mastercard χρεωστική κάρτα τους, θα μπορούν σύντομα να πληκτρολογούν ένα cashtag και να μεταφέρουν χρήματα από τη χρεωστική κάρτα τους.
Η διαδικασία είναι απλή: Αρχικά, ο χρήστης πληκτρολογεί στο chat το σύμβολο του δολαρίου ($) και στη συνέχεια τον αριθμό του χρηματικού ποσού το οποίο θέλει να μεταφέρει. Για παράδειγμα $15. Στη συνέχεια, το εικονίδιο αποστολή του μηνύματος αλλάζει χρώμα και σχήμα, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι πράσινο και με ένα δολάριο στο κέντρο του, υποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό πως πρόκειται για αποστολή χρημάτων και όχι κάποιου μηνύματος.
Το Snapcash είναι προς το παρόν διαθέσιμο δοκιμαστικά μονάχα για χρήστες άνω των 18 ετών, με χρεωστική κάρτα, Android συσκευή (σύντομα και για iOS), οι οποίοι μένουν στις ΗΠΑ.
Όσον αφορά την ασφάλεια και μιας και το Snapchat δε θεωρείται από τις πιο ασφαλείς εφαρμογές, όλες οι συναλλαγές θα πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Square Cash, όπως και η διαχείριση των στοιχείων των χρεωστικών καρτών των χρηστών. Επίσης, για χρήστες οι οποίοι δεν αποδέχονται χρηματικό ποσό εντός 24 ωρών, τα χρήματα θα επιστρέφονται αυτόματα στον αποστολέα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το Facebook Messenger αποκτά λειτουργία αποστολής χρημάτων
Τέλος, η νέα υπηρεσία Snapcash μπορεί να επιτρέπει προς το παρόν μονάχα αποστολή χρηματικού ποσού σε φίλους, όμως μελλοντικά ίσως δούμε και αγορές εντός της δημοφιλούς social εφαρμογής από snaps διαφημίσεων, καθώς επίσης και στόχευση χρηστών προς όφελος των διαφημιστών.
Πηγές: TechCrunch, Snapchat Blog