Το Twitter δοκιμάζει λειτουργία προσφορών και εκπτώσεων ενόψει Χριστουγέννων
Ημ/νία: 26 Νοεμβρίου 2014 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Η ομάδα του Twitter γνωρίζει πως η περίοδος των Χριστουγέννων είναι εξαιρετική για να δοκιμάσει την πρόσφατη λειτουργία του «Buy», μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες απευθείας από το Κοινωνικό Δίκτυο με χρήστη πιστωτικής κάρτας. Εκτός όμως από τις αγορές, η περίοδος αυτή συνίσταται επίσης για εκπτώσεις και προσφορές από τα διάφορα καταστήματα, κάτι το οποίο η ομάδα του Twitter θέλησε να αξιοποιήσει στις λειτουργίες του.
Ξεκινώντας και πάλι από τις ΗΠΑ, το Twitter διαθέτει τη νέα λειτουργία «Offers» στους διαφημιστές. Μέσω της λειτουργίας αυτής, οι διαφημιστές έχουν την ευκαιρία να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες παραχωρώντας εκπτώσεις και προσφορές.
Αυτή τη φορά, οι χρήστες θα βλέπουν την επιλογή «Get offer» στα tweets. Πατώντας την επιλογή και δίνοντας τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, η προσφορά ή έκπτωση θα ενσωματώνεται στην κάρτα των χρηστών και θα μπορεί να εξαργυρωθεί στα καταστήματα. Αρχικά, θα χρεώνεται ολόκληρο το ποσό της αγοράς και μέσα σε λίγες μέρες θα επιστρέφεται το ποσό της έκπτωσης ή προσφοράς στην κάρτα του χρήστη.
Πηγή: Twitter Blog