Facebook: «Η νέα διεθνής γλώσσα είναι οι φωτογραφίες και τα βίντεο»
Ημ/νία: 8 Ιανουαρίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όλα τα προηγούμενα χρόνια συνηθίζαμε να επικοινωνούμε κυρίως με τον γραπτό λόγο, κείμενα δηλαδή τα οποία απέδιδαν αυτό το οποίο θέλαμε να περάσουμε στους online φίλους και followers. Σύμφωνα με το Facebook, το κείμενο θεωρείται πλέον ξεπερασμένο σε σύγκριση με το οπτικό υλικό, δηλαδή τις φωτογραφίες και τα βίντεο, αφού τα προηγούμενα σημειώνουν σημαντική άνοδο και αναμένεται να παίξουν σπουδαίο ρόλο στην online επικοινωνία τα επόμενα χρόνια.
Όλοι σχεδόν έχουμε μία αξιοπρεπή κάμερα στην κινητή συσκευή μας, κάτι το οποίο έχει οδηγήσει μέσα σε ένα χρόνο σε αύξηση των Facebook βίντεο uploads κατά 75% παγκοσμίως και κατά 94% στις ΗΠΑ. Όσον αφορά τις φωτογραφίες, καθημερινά ανεβαίνουν πάνω από 350 εκατ. στο δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο.
Νούμερα επίσης έχουμε και για το Instagram το οποίο ανήκει στο Facebook, με τους πάνω από 300 εκατ. χρήστες του να δημοσιεύουν καθημερινά πάνω από 70 εκατ. φωτογραφίες και βίντεο μαζί.
Αποτέλεσμα των προηγούμενων είναι η ομάδα του Facebook να έχει αυξήσει τα βίντεο στην αρχική σελίδα των χρηστών κατά 3,6 φορές τον τελευταίο χρόνο, με τα συνολικά views να ξεπερνούν το 1 δισ. καθημερινά. Η πλειοψηφία των views προέρχεται παγκοσμίως από τις κινητές συσκευές με ποσοστό 65%. Επίσης, οι χρήστες τείνουν να χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τα stickers σε chat και σχόλια, με τη χρήση τους να αυξάνεται κατά 75% μέσα στον τελευταίο χρόνο.
Τέλος, όσον αφορά την πρόθεση των χρηστών να βλέπουν βίντεο στο Facebook, ένα 76% από τις ΗΠΑ δηλώνει πως συνηθίζει να αναζητά βίντεο τα οποία παρακολουθεί στο δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο και όχι σε άλλα Social Media.
Πηγή: FB IQ