Σώμα με σώμα η μάχη των Facebook και Google στα social logins
Ημ/νία: 10 Ιανουαρίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Από τότε που τα Κοινωνικά Δίκτυα μπήκαν για τα καλά στη ζωή μας, το ίντερνετ άλλαξε ως προς τις συνδέσεις χρηστών, επιτρέποντας στους χρήστες αντί να δημιουργήσουν νέους λογαριασμούς με χρήση email, να συνδέονται σε υπηρεσίες και εφαρμογές μέσω λογαριασμών Facebook, Google, Twitter, κ.α. Ποιοι είναι εκείνοι οι λογαριασμοί τους οποίους αξιοποιούμε περισσότερο;
Σύμφωνα με την Janrain και τα στατιστικά του τελευταίου τριμήνου του 2014, το Facebook διατηρεί την πρωτιά στα social loging με ποσοστό 43%, με τη Google να ακολουθεί από κοντά με ποσοστό 40%. Στη συνέχεια τα νούμερα είναι πολύ μικρά, με το Twitter να βρίσκεται στην τρίτη θέση με ένα ποσοστό 5%.
Φαίνεται πως η τακτική της Google να ενοποιήσει όλες τις υπηρεσίες της κάτω από έναν κοινό Google λογαριασμό αποδίδει, αφού οι χρήστες χρησιμοποιούν τον λογαριασμό αυτό για να συνδέονται και σε εκτός Google εφαρμογές και υπηρεσίες. Από την άλλη, το Facebook ετοιμάζει σύντομα να λανσάρει την ανώνυμη σύνδεση σε εφαρμογές και υπηρεσίες, κάτι το οποίο ίσως ανατρέψει τα δεδομένα.
Πηγή: AllFacebook