Product Ads, ο νέος τύπος διαφημίσεων του Facebook

Ημ/νία: 18 Φεβρουαρίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας

0

Η ομάδα του Facebook ανακοίνωσε τον νέο τύπο διαφημίσεων με ονομασία (Dynamic) Product Ads, ο οποίος στοχεύει σε εταιρίες με πληθώρα προϊόντων προς διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρίες μπορούν να ανεβάζουν κατάλογο με τα προϊόντα τους και να δημιουργούν εύκολα διαφημίσεις με πολλαπλά προϊόντα, χωρίς να δημιουργούν ξεχωριστή διαφήμιση για το καθένα.

Facebook Product Ads

Οι διαφημίσεις τύπου Product Ads επιτρέπουν επίσης στους διαφημιστές να εισάγουν κώδικα στην ιστοσελίδα με τα προϊόντα και να στοχεύουν Facebook χρήστες οι οποίοι είδαν συγκεκριμένα προϊόντα, τα τοποθέτησαν στο ηλεκτρονικό καλάθι ή τα αγόρασαν. Με τον τρόπο αυτό στοχεύουν δυνητικούς πελάτες και με προϊόντα τα οποία τους ενδιαφέρουν πραγματικά. Παρόλα αυτά, ισχύει ακόμη η στόχευση βάσει ενδιαφερόντων, περιοχής διαμονής, ηλικίας, και άλλων κριτηρίων.

Τέλος, μέσω των Product Ads οι διαφημίσεις μπορούν και λαμβάνουν υπόψιν παράγοντες όπως αν κάποιο προϊόν έμεινε χωρίς απόθεμα, άρα δεν επιλέγεται να εμφανιστεί, καθώς επίσης αξιοποιούν όλες τις συσκευές, mobile και desktop.

Facebook Product Ads

Οι διαφημίσεις τύπου Products Ads είναι διαθέσιμες στο API μέσω των Facebook Marketing Partners και θα διατεθούν στον Power Editor μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Πηγή: FB for Business

Ετικέτες: , , , , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Από μικρή ηλικία «κόλλησα» με τους υπολογιστές και γενικά τον κόσμο του ίντερνετ. Μεγαλώνοντας βρέθηκα να σπουδάζω στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας.



Πήγαινε με πάνω ↑