Εξυπηρέτηση πελατών μέσω Facebook Messenger σύντομα για τις επιχειρήσεις
Ημ/νία: 26 Μαρτίου 2015 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Στο φετινό συνέδριο Facebook F8 η εφαρμογή Facebook Messenger φαίνεται πως βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων, αφού μετά την ανακοίνωση πως μετατρέπεται σε πλατφόρμα εφαρμογών, μαθαίνουμε επίσης πως εξελίσσεται και σε ένα ακόμη εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών!
Η νέα λειτουργία «Businesses on Messenger» βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δοκιμαστικό στάδιο για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης, Everlane και zulily, και λειτουργεί ως ένα εργαλείο ενημέρωσης και chat για τους πελάτες των επιχειρήσεων μετά τις αγορές τους.
Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να πατήσουν μια επιλογή κατά τη διάρκεια της αγοράς τους από το site των προηγούμενων επιχειρήσεων, δίνοντας τους τη δυνατότητα να ενημερώνονται από τις επίσημες Facebook σελίδες των επιχειρήσεων για την επιβεβαίωση των παραγγελιών τους, τις εξελίξεις στη διαδικασία παράδοσης των προϊόντων, κλπ. Επίσης, οι χρήστες μπορούν να ρωτούν απορίες μέσω της ιδιωτικής συνομιλίας τους με την επιχείρηση ή να σχολιάζουν/δίνουν feedback στις επιχειρήσεις.
Δείτε τις σημαντικότερες ανακοινώσεις του συνεδρίου Facebook F8 2015.
Πηγή: FB Developers