Το Facebook «χτυπάει» το YouTube μέσω των διαφημιστικών εσόδων
Ημ/νία: 2 Ιουλίου 2015 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Πριν από λίγους μήνες, είχε γίνει έρευνα για το ποιος θα είναι ο διαφημιστικός νικητής του 2015: Facebook ή YouTube; Το Facebook λοιπόν, αποφάσισε να δώσει ένα «χτύπημα» κάτω από τη ζώνη στο YouTube, με το να μοιραστεί τα έσοδα των διαφημίσεων με τους δημιουργούς των videos. Μια πολύ σημαντική κίνηση που σίγουρα θα ταρακουνήσει το YouTube.
Το Facebook, μέσα από μια σειρά διαφημιστικών εργαλείων που ανακοινώνει κατά καιρούς, γνωρίζει πως η δύναμη του βίντεο είναι ιδιαίτερη σημαντική. Έτσι, αποφάσισε να μοιράζετε τα έσοδα που θα λαμβάνει από τις διαφημίσεις των videos με τους δημιουργούς του, δίνοντάς τους το 55% των εσόδων και με το υπόλοιπο ποσό να παραμένει στην πλατφόρμα. Με αυτόν τον τρόπο, θέλει να μετατοπίσει το YouTube από την κορυφή που βρίσκεται μέχρι σήμερα και να φέρει νέους publishers στο κοινωνικό του δίκτυο.