Video ads στο carousel του Instagram
Ημ/νία: 20 Μαΐου 2016 | by Δήμητρα Κατερέλου
0Αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο τα εργαλεία που δίνει στα brands το Instagram και αυτή τη φορά προσφέρει χρήση βίντεο στο carousel του, δίνοντας στους marketers τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι 5 video ή ακόμη και συνδυασμό από video και φωτογραφίες, ώστε οι τελικοί χρήστες και πιθανοί πελάτες, μέσω swipe να μπορούν να πλοηγούνται στο commercial υλικό.
Όπως αναφέρει το Instagram, η νέα δυνατότητα θα δώσει στους marketers δημιουργική ευελιξία, προκειμένου θα μπορέσουν να πουν την ιστορία που επιθυμούν και για να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων, που πλέον φαντάζει κάτι ιδιαίτερα δύσκολο με τις υψηλές απαιτήσεις τους.
Πηγή: www.adweek.com