To Facebook εξηγεί ποια είναι η πολιτική στα Live videos

Ημ/νία: 5 Αυγούστου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Μέχρι στιγµής, τo Facebook αφαιρεί το περιεχόµενο στα Live videos µόνο όταν έχει στοιχεία βίας, αλλά δεν κάνει καµία ενέργεια αν τα σχόλια είναι ενοχλητικά για τον θεατή. Την ίδια στιγµή, κανένας εκπρόσωπος του κοινωνικού δικτύου δεν έδωσε µία σαφή εξήγηση στο τι έγινε µε το βίντεο του θανάτου του Philando Castile’s … εγείροντας πολλές ερωτήσεις από τη BuzzFeed και το TechCrunch στο ποιος είναι ο ρόλος και οι ευθύνες του Facebook σε τέτοιες δηµοσιεύσεις.

34
Η µόνη απάντηση που έχει δοθεί από εκπρόσωπο για θέµατα λογοκρισίας σε πράξη βίας έχει ώς εξής:
Καταρχάς, αναφέρει πως υπάρχουν συγκεκριµένα πρότυπα στην κοινότητα του Facebook που µε βάση αυτά πρέπει να κινούνται όλοι. Όταν το περιεχόµενο που δηµοσιεύεται προωθεί τη βία και χλευάζει τα θύµατα, θα αφαιρείται αµέσως. Αλλά αν το περιεχόµενο είναι βίαιο ή ενοχλητικό και δηµοσιεύτηκε για να καταδικάσει τη βία, τότε θα το επιτρέπει.
Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν οποιοδήποτε περιεχόµενο πιστεύουν πως είναι προσβλητικό, όπως επίσης πριν παίξει το βίντεο θα εµφανίζεται µία µαύρη οθόνη  που θα λέει  “Warning – Graphic Video, τα βίντεο αυτά µπορεί να σας προσβάλουν, να σας σοκάρουν ή να σας εκνευρίσουν. Είστε σίγουροι ότι θέλετε να το δείτε;” αυτά τα βίντεο δεν θα αναπαράγονται απευθείας στο News Feed και θα απαγορεύονται σε χρήστες κάτω των 18 ετών.

12
Συνολικά, οι πολιτικές αυτές δεν φαίνονται να είναι υπερβολικά περιοριστικές. Ο δηµιουργός του βίντεο διατηρεί την κυριότητα του και το Facebook δεν κάνει διάκριση για την αιτία του θανάτου ή τη συµµετοχή των αρχών επιβολής του νόµου.

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑