Το LinkedIn προσκαλεί ανθρώπους με επιρροή να δημιουργήσουν βίντεο 30 δευτερολέπτων
Ημ/νία: 30 Αυγούστου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης
0«Κάλλιο αργά παρά ποτέ.» Αυτό φαίνεται ότι είναι το μάντρα του LinkedIn. To LinkedIn κάνει βήματα μπροστά προσκαλώντας ανθρώπους με επιρροή να δημιουργήσουν βίντεο 30 δευτερολέπτων.
Καλά ακούσατε. Το LinkenIn δεν δίνει σε όλους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν βίντεο πάνω στη πλατφόρμα. Δίνει το δικαίωμα σε επιλεγμένους ανθρώπους όπως π.χ. Bill Gates, Arianna Huffington, Richard Branson και σε ακόμα 500 περίπου πετυχημένους επαγγελματίες, για να συζητήσουν συγκεκριμένα θέματα με την επιμέλεια του LinkedIn.
Τα νέα βίντεο θα εμφανίζονται στο feed όλων των χρηστών που ακολουθούν αυτούς τους επαγγελματίες και οι χρήστες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτούς. Για να δημιουργηθούν αυτά τα βίντεο, το LinkedIn προσφέρει στους επαγγελματίες μία iOS εφαρμογή Εγγραφής.
Ο product manager της εταιρίας, Jonathan Sherman – Presser, μας εξηγεί ότι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία να αναπτύξουν τρόπους, που τα μέλη του LinkedIn να μπορούν να συλλέγουν και να μοιράζονται σημαντικές γνώσεις για τη προσωπική και επαγγελματική τους ζωή από τις πιο κατάλληλες πηγές.
Σίγουρα το LinkedIn δεν είναι σαν τις άλλες πλατφόρμες, έχει το δικό του μέρος και τις δικές του δυνάμεις. Το βίντεο είναι μία τάση που χρειάζεται να τη προσέξουν όλες οι πλατφόρμες για να καλύψουν τις προσδοκίες των χρηστών.