Το LinkedIn παρουσιάζει το conversion tracking για τους marketers
Ημ/νία: 9 Σεπτεμβρίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης
0Οι marketers που διαφημίζονται στο LinkedIn μπορούν τώρα να επωφεληθούν από ένα νέο χαρακτηριστικό για τη μέτρηση της απόδοσης κεφαλαίου και την ανταπόκριση στις επιχειρήσεις.
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με επιχειρηματικό προσανατολισμό έχει ξεκινήσει το conversion tracking, ένα σύνολο δυνατοτήτων που είναι ενσωματωμένο στο Διαχειριστή της καμπάνιας LinkedIn, επιτρέποντας στους marketers να μετρήσουν εύκολα πόσα leads, εγγραφές, download περιεχoμένου, αγορές που γίνονται, και άλλα συγκεκριμένα αποτελέσματα που παίρνουν από τη διαφήμιση τους.
Σύμφωνα με μία ανάρτηση του Divye Khilnani, product manager του LinkedIn, αναφέρει ότι: «με το conversion tracking, μπορείτε να πάρετε περισσότερα insights από κάθε διαφήμιση που κάνετε και να βγάλετε συγκεκριμένα αποτελέσματα μέσα από στοχευόμενες κινήσεις».
Το conversion tracking είναι πολύ ψηλά στη λίστα των απαιτήσεων των χρηστών, γιατί με αυτό τον τρόπο θα ξέρουν οι marketers πόσα χρήματα θα χρειαστεί να ξοδέψουν για να έχουν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα μέσα σε ένα κοινό 450 εκατομμυρίων επαγγελματιών.
Ο Khilnani δήλωσε ότι η νέα δυνατότητα έχει ήδη δοκιμαστεί σε περισσότερους από 200 διαφημιστές σε όλο τον κόσμο και ένα από τα κύρια οφέλη που παρατηρούμε είναι πως τους οδηγεί σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα από τις καμπάνιες τους.