Το Snapchat μπορεί να αγοράσει startups, χωρίς να συγκεντρώσει χρήματα, μέσω νέας πιστωτικής γραμμής

Ημ/νία: 13 Σεπτεμβρίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Το Snapchat ορθώς πιστεύει στον εαυτό του, βάζοντας τους τραπεζίτες να στοιχηματίσουν σε αυτό το όραμα, χωρίς να πουλήσει τα πολύτιμα ίδια κεφάλαια του. Το Snapchat έχει εξασφαλίσει μια γραμμή πίστωσης με επικεφαλής την Morgan Stanley, που ενδεχομένως να συμμετέχουν κι άλλες τράπεζες, σύμφωνα με το Recode.

Η δυνατότητα που παρέχεται από την πιστωτική γραμμή είναι ότι το Snapchat θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την πίστωση που του δίνεται για να κάνει εξαγορές.

Το Snapchat έχει αποδειχθεί ως ένας παραγωγικός αγοραστής. Το 2014 απέκτησε τα έξυπνα γυαλιά Vergence Labs για $ 15 εκατομμυρία και τον κωδικό QR Scan.me για $ 50 εκατομμύρια με σκοπό να τροφοδοτήσει το QR Snapcode του. Επίσης αγόρασε το φίλτρο επαυξημένης πραγματικότητας Looksery σε μια φημολογούμενη τιμή $ 150 εκατομμύρια  για να δημιουργήσει τους animated φακούς.

snap1

Φέτος το Snapchat αγόρασε το 3D selfie maker Seene και τα εξατομικευμένα Bitmoji Bitstrips αυτοκόλλητα σε μία τιμή γύρω στα $ 100 εκατομμύρια.

snap2

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Evan Spiegel φαίνεται να έχει λάβει ένα σημείωμα από το Facebook, ότι με την απόκτηση νέων προϊόντων, ακόμη και σε χαμηλές τιμές, το Snapchat μπορεί να μείνει μπροστά από τους ανταγωνιστές.

Αν και είναι ασαφές με πόση πίστωση μπορεί να παίξει το Snapchat, υποτίθεται πως είναι σε καλό δρόμο για να κερδίσει $ 350 εκατομμύρια το 2016, προσδοκώντας να φτάσει τα 500 εκατομμύρια δολάρια με $ 1 δις δολάρια το 2017. Αν μπορεί να παραμείνει διάσημο, θα καταφέρει να εξοφλήσει όσα μετρητά δανειστεί.

Έχοντας την επιπλέον πίστωση μπορεί να αγοράσει startups που πιστεύει ότι μπορεί να το κρατήσει στην πρώτη γραμμή του ψηφιακού πολιτισμού.

Ετικέτες: , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑