Το Facebook έχει δημιουργήσει έναν ευκολότερο τρόπο για να στοχεύσουν οι διαφημιστές νέο κοινό σε άλλες χώρες.

Ημ/νία: 20 Σεπτεμβρίου 2016 | by Πρόδρομος Μελετιάδης

0

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, το Facebook εισήγαγε μια ενημερωμένη έκδοση σε ένα διαφημιστικό εργαλείο του, επιτρέποντας στους διαφημιστές να στοχεύουν χρήστες σε άλλες χώρες, παρόμοια με τους χρήστες στις χώρες που ήδη στοχεύουν. Εάν ένας διαφημιζόμενος θέλει να επεκταθεί σε διάφορες χώρες, τώρα του δίνεται η μεγάλη ευκαιρία ευκολότερα.

Για να χρησιμοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, οι διαφημιστές μπορούν να φορτώσουν τις λίστες των υφιστάμενων πελατών τους – ακριβώς όπως κάνουν με τη δημιουργία προσαρμοσμένου κοινού σε έναν κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Φυσικά, οι άνθρωποι σε αυτές τις λίστες θα πρέπει να είναι πιο σχετικοί με το στόχο για τον οποίο ο διαφημιζόμενος είναι έτοιμος να στοχεύσει. Έτσι, θα ήταν καλύτερα να δημιουργήσει ένα κοινό ‘’lookalike’’  από μια λίστα πελατών που είναι ιδιαίτερα δεσμευμένοι παρά σε πελάτες που χρησιμοποιούν απλά μια υπηρεσία.

Για να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να συνεργαστούν με την παγκόσμια αγορά και να επεκτείνουν τη στόχευση τους, το Facebook έχει ξεκινήσει διεθνή σεμινάρια μάρκετινγκ, δίνοντας τους εγχειρίδιο δράσης.

Εκτός από τα παραπάνω, το Facebook επιτρέπει πλέον στις εταιρίες να στοχεύσουν τους χρήστες που έχουν δει τις διαφημίσεις τους.

Ετικέτες: ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

είναι Σύμβουλος Ανάπτυξης και Καινοτομίας σε διάφορα πεδία της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Το όραμα του είναι να συμβάλλει στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινωνίας μέσω μιας ουσιαστικότερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων συνδυάζοντας τις γνώσεις που απέκτησε σπουδάζοντας Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και συνεχίζει να αποκτά σε τομείς κοινωνικής ψυχολογίας κ.α. Είναι υπέρμαχος της χρήσης της συγχρονής τεχνολογίας και του digital marketing σε όλα τα επίπεδα δράσης social media , blogs, internet. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι μπορούν να επιδείξουν ηγετική συμπεριφορά και να επιτύχουν σε ότι αναλαμβάνουν αρκεί να έχουν συγκεκριμένο όραμα, να ακολουθούν συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, να είναι ακέραιοι.



Πήγαινε με πάνω ↑