Συμβουλές για προώθηση εορταστικών προσφορών στο Twitter

Ημ/νία: 23 Νοεμβρίου 2016 | by Δημήτρης Θωμαδάκης

0

Με την εορταστική περίοδο του 2016 να πλησιάζει επικίνδυνα, πολλές επιχειρήσεις θα προσπαθήσουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω social media. Ήδη αυτή την εβδομάδα έχουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και τη Black Friday. Το Euromonitor δημοσίευσε μία έρευνα που δείχνει τις τάσεις των χρηστών όσον αφορά τις online αγοραστικές τους συνήθειες, μέσα από το πρίσμα των κοινωνικών μέσων, και συγκεκριμένα στο Twitter.

Το 60% των Twitter users κάνουν τα ψώνια τους τελευταία στιγμή, οπότε έχετε καιρό να ανεβάσετε τις προσφορές σας. Φυσικά όσο πιο νωρίς τις κάνετε τόσο καλύτερα, καθώς το 46% των νέων followers προέρχονται συνήθως λόγω ειδικών προσφορών. Τέλος, αν διαπιστώνετε ότι κάποιες επιχειρήσεις έχουν καλύτερα αποτελέσματα από άλλες, μη βιαστείτε να ρίξετε το φταίξιμο στους marketers. Το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών στο Twitter αγοράζουν ηλεκτρονικά είδη, ρουχισμό, υποδήματα, ταινίες, μουσική και videogames. Οπότε αν έχετε διαφορετικά προϊόντα ή υπηρεσίες, μην αγχωθείτε από το μικρότερο engagement.

Υπάρχουν όμως επιπλέον πράγματα που μπορείτε να κάνετε, ώστε να αυξήσετε τη συμμετοχή των χρηστών. Δημοσιεύστε συμβουλές για το στολισμό του σπιτιού, γράψτε απλά και ξεκάθαρα κείμενα για τις προσφορές, και συμπεριλάβετε links απευθείας προς τις σελίδες προϊόντων στο online κατάστημα σας (όχι π.χ. link σε blog post που παρουσιάζει το προϊόν και έχει άλλο link προς το e-shop). Εκτός αυτών, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα γιορτινά stickers που διαθέτει το Twitter για να στολίζετε τις φωτογραφίες σας.

Ετικέτες: , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο



Πήγαινε με πάνω ↑