Facebook Watch: η νέα πλατφόρμα video για εκπομπές
Ημ/νία: 8 Σεπτεμβρίου 2017 | by Δημήτρης Θωμαδάκης
0Το Facebook δείχνει και αυτό με τη σειρά του το ενδιαφέρον του για τo original περιεχόμενο(και όχι μόνο βέβαια), μπαίνοντας ανταγωνιστικά σε μία αγορά που κυριαρχεί το Youtube, το Netflix, αλλά και τα “παραδοσιακά” τηλεοπτικά δίκτυα.
Ο κολοσσός των social media ανακοίνωσε πριν λίγο τη νέα πλατφόρμα Watch που θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε mobile, TV apps, desktop και laptop. Απευθύνεται σε οποιονδήποτεδημιουργεί περιεχόμενο, αλλά και σε publishers που αναζητούν το κατάλληλο κοινό, αλλά και το πώς θα χτίσουν μία ενεργή κοινότητα.
Το Watch, το οποίο θα είναι προσβάσιμο από ειδικό tab στο λογαριασμό σας στο Facebook, θα ομαδοποιεί προγράμματα ανάλογα με την κατηγορία τους (αθλητικά, κωμωδίες, reality shows κ.ά.), ενώ κάποια από αυτά μάλιστα θα φιλοξενούνται στη νέα πλατφόρμα – που ωστόσο δε θα περιλαμβάνει μόνο original περιεχόμενο. Θα μπορείτε φυσικά να το εξατομικεύετε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας και τι σας αρέσει να παρακολουθείτε, ενώ θα λαμβάνετε feedback για το τι παρακολουθούν οι φίλοι σας, θα μπορείτε να συζητάτε για τα αγαπημένα σας προγράμματα κ.ά.
Η νέα Watch platform θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ, πριν επεκταθεί σε άλλες αγορές.