Google: εξασφαλίστε μεγαλύτερη σχετικότητα με τα Responsive Search Ads
Ημ/νία: 13 Ιουλίου 2018 | by SMLifeGR
0Οι αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τη δύναμη της μηχανικής εκμάθησης της Google, για να σας βοηθήσουν να παρέχετε σχετικές και πολύτιμες διαφημίσεις.
Απλά εισάγετε μέχρι και 15 τίτλους και 4 γραμμές περιγραφής και η Google θα κάνει τα υπόλοιπα. Δοκιμάζοντας διαφορετικούς συνδυασμούς, η Google μαθαίνει ποιος συνδυασμός αποδίδει καλύτερα για κάθε ερώτημα αναζήτησης. Επομένως, χρήστες που αναζητούν το ίδιο πράγμα ενδέχεται να βλέπουν διαφορετικές διαφημίσεις με βάση το περιεχόμενο.
Μεγιστοποιήστε τη σχετικότητα και την απόδοση στο YouTube
Αργότερα μέσα στο έτος, θα λανσάρουμε τη λειτουργία “Maximize Lift”, για να σας βοηθήσουμε να προσεγγίσετε άτομα τα οποία είναι πιο πιθανό να λάβουν υπ’ όψη τους το brand σας μετά την προβολή μιας βίντεο διαφήμισης. Αυτή η νέα στρατηγική Έξυπνης Υποβολής Προσφορών βασίζεται επίσης στη μηχανική εκμάθηση.
Δημιουργείστε περισσότερο traffic μέσα από καμπάνιες με γεωγραφικό προσδιορισμό (Local Campaigns)
Σήμερα παρουσιάζουμε τα Local campaigns: ένα νέο είδος καμπάνιας που έχει σχεδιαστεί για να κατευθύνει το κοινό αποκλειστικά σε φυσικές επισκέψεις στα καταστήματα. Παρέχετε μερικά απλά πράγματα – όπως την τοποθεσία της επιχείρησής και το σχετικό εικαστικό της διαφήμισής σας- και η Google βελτιστοποιεί αυτόματα τις διαφημίσεις σας σε διάφορες ιδιότητες, για να φέρει περισσότερους πελάτες στο διαφημιζόμενο κατάστημα.
Αξιοποιήστε στο έπακρο τις καμπάνιες Αγορών (Shopping Campaigns)
Νωρίτερα φέτος, παρουσιάσαμε έναν νέο τύπο Καμπάνιας Αγορών που βελτιστοποιεί την απόδοση βάσει των στόχων σας. Αυτή η ‘Εξυπνη Καμπάνια Αγορών, σας βοηθά να επιτύχετε τους στόχους εσόδων σας χωρίς να χρειαστεί να διαχειριστείτε χειροκίνητα και να υποβάλλετε προσφορές σε μεμονωμένα προϊόντα ή λέξεις-κλειδιά. Τους επόμενους μήνες, προχωράμε σε βελτιώσεις με στόχο να επιτυγχάνουμε πολλαπλούς επιχειρηματικούς στόχους. Πέρα από την μεγιστοποίηση της τιμής μετατροπής, μπορείτε επίσης να επιλέξετε ως στόχους τις φυσικές επισκέψεις στο κατάστημα ή τους νέους πελάτες.