Social Media: Οι 7 τύποι των Digital Marketers (infographic)
Ημ/νία: 22 Μαΐου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Το ίντερνετ είναι κυρίαρχο στην καθημερινότητα των καταναλωτών, γι’αυτό και οι επιχειρήσεις ολοένα και περισσότερο προσπαθούν να ενταχθούν όσο το δυνατόν καλύτερα και πιο ομαλά σε αυτό. Μία από τις πολλές νέες θέσεις οι οποίες έχουν δημιουργηθεί μέσα σε μία εταιρία, είναι αυτή του Digital Marketer, υπεύθυνου για τη ψηφιακή στρατηγική της εταιρίας.
Καθώς τα Social Media, ή αλλιώς Κοινωνικά Μέσα, είναι πολλά σε αριθμό, η θέση ενός Digital Marketer πολλές φορές διαφέρει από την αντίστοιχη θέση ενός άλλου. Κάθε επιχείρηση στοχεύει και κάπου συγκεκριμένα, όχι αόριστα.
Κάποιοι χρησιμοποιούν τη σίγουρη λύση, το Facebook, άλλοι δοκιμάζουν κάτι πιο extreme όπως το Twitter και άλλοι διαφοροποιούνται ακόμη περισσότερο δοκιμάζοντας μικρότερα Κοινωνικά Δίκτυα, πολλές φορές ακόμη και όταν αυτά βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο (beta έκδοση).
Δείτε στη συνέχεια ένα πολύ ενδιαφέρον Infographic, το οποίο παρέχει πληροφορίες για 7 διαφορετικούς Digital Marketers και εξηγεί σε ποιο Κοινωνικό Μέσο καταφεύγει ο καθένας και για ποιους λόγους.
(Δεξί κλικ στην εικόνα και άνοιγμα σε νέα καρτέλα για να τη δείτε σε πλήρες μέγεθος)
Πηγή: Pharma Market Journal