Έρευνα: 1,95% και 12,90%, τα έσοδα για Twitter και Facebook αντίστοιχα από mobile διαφημίσεις
Ημ/νία: 19 Ιουνίου 2013 | by Θοδωρής Κόνσουλας
0Όσο οι άνθρωποι συνεχίζουν να αγοράζουν smartphones και tablets και συνεχίζουν επίσης να χρησιμοποιούν τα Κοινωνικά Δίκτυα από τις συσκευές αυτές, τόσο τα mobile διαφημιστικά έσοδα θα συνεχίζουν να αυξάνονται. Όλα βαίνουν προς τις κινητές συσκευές, το ίδιο και η διαφήμιση.
Έρευνα του eMarketer έδειξε πως τα mobile διαφημιστικά έσοδα αναμένεται το 2013 να είναι 15,82 δις δολάρια, από 8,80 δις δολάρια το 2012 και 4,02 δις δολάρια το 2011. Από αυτά, το Facebook κατέχει ένα ποσοστό 12,90%, δηλαδή 2,04 δις δολάρια και το Twitter ένα ποσοστό 1,95%, δηλαδή 0,31 δις δολάρια. Το μεγαλύτερο μερίδιο έχει φυσικά η Google
Εκπληκτική είναι η πορεία του Facebook, το οποίο το 2011 δεν είχε καθόλου έσοδα από mobile διαφήμιση και μέσα σε 2 χρόνια αναμένεται να κατέχει το 12,90% του συνόλου. Από την άλλη πλευρά, το Twitter δεν κυμαίνεται σε μεγάλα επίπεδα και η αύξηση του από το 2012 στο 2013 θεωρείται μικρή.
Πηγή: AllTwitter